Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft. |  H-2316 Tököl, Postafiók 63| dac@danubian.hu | Tel.: +36 24 40 30 20
Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft.
Aktuális
Próbarendszámmal tesztúton a fővárosban
Megkezdődik az átalakítás a BKV VJSZ üzemében
Megérkezett Norvégiából az E-91-es midibusz

E-91E elektromos midibusz

A Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft. és a Sedulitas-Pro Kft. közös fejlesztési projektje egy akkumulátoros hajtású elektromos midibusz kifejlesztésére, melynek mintajárműve az eredetileg Diesel-motoros E-91 Ikarus  midibusz átalakításával valósult meg 2016-ban. Műszaki adatok Max. összsúly……………………………………….………………… 9 800 kg Max. sebesség…………………………………………………..…… 70 km/h Max. motorteljesítmény……………………………………..…… 200 kW Max. forgatónyomaték…………………………………….…….. 700 Nm Max. emelkedő…………………………………………………..…………. 14% Akkufeszültség…………………………………………….…….. 300…430 V Hatótávolság…………………………………………………..……….. 120 km Utasférőhely (ülő + álló)………………………………..…………. 17 + 15
Az elektromos hajtás beépítése a DR MO-nál
Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft. |  H-2316 Tököl, Postafiók 63|  dac@danubian.hu | Tel.: +36 24 40 30 20
Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft.
Aktuális

E-91E elektromos midibusz

A Dunai Repülőgépgyár Magyarország Kft. és a Sedulitas-Pro Kft. közös fejlesztési projektje egy akkumulátoros hajtású elektromos midibusz kifejlesztésére, melynek mintajárműve az eredetileg Diesel-motoros E-91 Ikarus  midibusz átalakításával valósult meg 2016-ban. Műszaki adatok Max. összsúly……………………………………….………………… 9 800 kg Max. sebesség…………………………………………………..…… 70 km/h Max. motorteljesítmény……………………………………..…… 200 kW Max. forgatónyomaték…………………………………….…….. 700 Nm Max. emelkedő…………………………………………………..…………. 14% Akkufeszültség…………………………………………….…….. 300…430 V Hatótávolság…………………………………………………..……….. 120 km Utasférőhely (ülő + álló)………………………………..…………. 17 + 15
Megérkezett Norvégiából az E-91-es midibusz
Megkezdődik az átalakítás a BKV VJSZ üzemében
Az elektromos hajtás beépítése a DR MO-nál
Próbarendszámmal tesztúton a fővárosban